Advies
U wilt vaker in de media komen. Maar waar letten journalisten op? Hoe krijgt u media-aandacht en wat is het juiste moment? Adviseurs bij LM&C helpen u met zoeken naar het nieuws binnen uw bedrijf. Soms is het als ondernemer, communicatie-professional of voorlichter ook wel eens goed om het mediabeleid tegen het licht te houden. Bent u wel effectief bezig? Kunnen de persberichten of mails niet scherper? Wanneer is het een goed moment om de media te benaderen?
Hoe denkt een journalist?
Jurgen Latijnhouwers heeft in zijn journalistieke loopbaan duizenden persberichten en telefoontjes ontvangen en beoordeeld. Hij leert u hoe journalisten het nieuwsaanbod selecteren en waar ze door worden getriggerd. Kortom: hoe denkt een journalist? Want goeie onderwerpen zijn welkom bij de media. Maar als een persbericht of mail saai, onduidelijk of onbegrijpelijk is, kunt u het wel vergeten. Dus de kunst is om uzelf of uw bedrijf zo aantrekkelijk en helder mogelijk te ‘verkopen’.